JoM = KiTa PEnGYu

Sunday, March 6, 2011

Duckling oh duckling !!!

Kekadang memang aku agak keras hati cam batu org nyer
Kekadang lak memang aku baik ati cam  buk peri gamak nyer
Kekadang aku memang agak menjengkelkan
Kekadang bergaul ngn aku memang amat menyenangkan
Walo berapa banyak pun kekadang itu
realitinya
aku ney memang agak sentimental
tambah lagi
dengan Cuaca ari ney yang mendung n ujan rerenyai memang sesuai banget ngn ati ku yg sedey..layanzzz...

sebenarnya
ada sebab aku sedey..


ha..ini dia...comey kan ????
ni bespren aku bagi time 1st yr kat USM... bday present dari dier... dier bagi kat aku coz duckling berspeC ney cam pakwe aku  dier kate [skrg dah jadi laki aku pong..he]

dier kate lagi : simpan bebaik.. isi duit dlm tabung ney utk ko kawen.. hiks
dier kate lagi : tengok speC duckling ney ingat kat boypren ko..hihi.. mamat speC..

tiap kali time kami lepak n borak2 lam bilik 102 desasiswa Permai... pasti duckling ini dpt perhatian 
siap panggil2 nama boypren aku lagi kat duckling neh..
hehe..nostalgik sungguh..

so

aku memang simpan bebaik tabung ney... sebab aku memang suka simpan barang2 yg comey
tambah lagi kalo brg tu ada nilai estetika
memang aku sayang perabeh...

tapi ari ney...


tadaaaaaa....
hadiah yang dah kusimpan bertahun2 ney..
ahernya menemui ajal
sorry pada besfen ku kalo ada terbaca entry ini

 sorry kerna aku tak mampu jaga dgn baik present dr ko ..
pepun ko memang shbt ku TERBAIK dari ladang..
he



Hah..ney la budak kecik yg telah dikenalpasti memecahkannya dgn penuh keselambaan
Tanpa rasa bersalah

petang tadi jejalan kat Mall mata melilau gak cari duckling yang serupa
tapi tak jumpa..

tak sedar air mata menitik
terlampau emosi ka aku? 
Yup

baru aku sedar ..
rupanya muka aku ajer nampak cam rock kapak 
tapi 
dalam atiku ada taman
heheheheeh



7 comments:

Myna RaHmaNd said...

dpt la

Lyna Abraham said...

testing2.

Myna RaHmaNd said...

hiks.. pon pon.. traffic okeyyyyy

dygkhairunisa said...

nka ngetest.. <3

Angelica said...

o.. tedahhh

Habibb said...

waaaa... itik dah pecah..... cian itik..huhu

Myna RaHmaNd said...

T... tu la..ingat lagi kite salu ejek spec itik ney..sedih... pecah pun aku maseh simpan lagi..hihi


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...