JoM = KiTa PEnGYu

Sunday, March 6, 2011

Dia yang kuChenta !

Malam ni semangat Membeloging sgt tinggi.  Setinggi gunung Kinabalu...emph..tinggikan?...teehee...contoh ney aku amek dari negara  sendiri je la..hehe..
So malam ney nak tulis apa kat belog ku agar tidak berhabok n bersawang? Emph..
Malam ney ku nak ceyta pasal ...
Dia yang kuPunya
Dia yang kuAda
n
dia yang kuChenta

Sapa lagi ? dak nakal yang bikin aku panasaran time kat umah la
Hehe..
Jeng3X
Malam ney jumpa gmbr2 pelik dia ..
Tadaaaaaaa...


REALITI KEHIDUPAN ..BILA BALIK KAMPUNG..HEHE




jadilah anak yang baik... pakailah helmet walo di mana saja pemanduan dilakukan... 
tapi setahu aku.. aku tak pernah ajar dia pakai helmet macam ney? 
fesyen baru ka? walllaaaaaaaaaa


Jangan tiru aksi ini kalo anak anda berjantinakan LELAKI... 
hiks


tabiat yang tak mampu aku rungkai sejarahnya dari mana? 
tapi SUMPAH..hehe.. aku tak tidor macam ney.. time tido aku rasa aku posing dgn AYU kot.. hehehe


haha.. macho tak pose ney??
khas untuk awekz2 di luar sana.. yeahaaa.  17 tahun dari sekarang kita couple yarrr??
mama bagi lampu hijau couple umor 21 tahun..ngeee

haaa.. inila dak Aidid... satu2nya pengarang jantong yang ku ada... 

nanti kita sambung yerk..ngah cari photo2 dier yang macho ..
samat malam


No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...