JoM = KiTa PEnGYu

Friday, February 18, 2011

Sekolah ku BerSukan..

Yehaa sukan sekolah pun dah selesai... esok cuti peristiwa.. best giler leh lepak kat umah dengan aman dan damainya... keja skul tangguh dulu la kot.. he entah nape lak aher2 ni dilanda demam malas tapi rajin lak layan drama korea.. aduiii.. tapi tak pe la..dulu time aku skul chegu salu kata ..cuti is cuti ..[1] jadi time cuti kita cuti puas2 jgn fikir pasal keja ..[2] n time keja kita keja elok2 jgn pikir pasal cuti.. emph ayat pertama tu ku memang ikut la tapi biasanya ayat kedua tu aku tak leh nak ikut coz time keja ku ada gak fikir pasal cuti..hehe...= p/s pelajar jgn ikut..he

flashback jap time sukan ..best gak arr... salunya ku jd MC... tapi kali ney sengaja try post baru jadi penyelia peserta n kuarantin... gila beb... naik lenguh tulis nama bebudak mendaftar..nasib baik incharged kategori 18 thn, kurang sikit mensia... kalo tak mau kebas jejari ku yang meMULUS..ngeee.. tapi memang enjoy giler la..macam2 karenah ada n satu lagi macam2 bau masok lubang idong neh time pendaftaran ..pagi okey lagi ..petang masyaAllah hahaha... memang naik bunga lubang idu'n ..hihi

satu lagi dudok kat kaunter pendaftaran ney best gak tengok keletah bebudak . tapi..hello!!  ingat kami kaunter peRmintaan ker? haha macam2 permintaan ada.. chegu bleh bagi lorong yang bagus tak? Chegu spray kaki ada tak? chegu ada air tak? wah 3x ... ngeee.. 

ada gak satu siaran best ku n member pendaftaran tengok tadi... dlm dok leka tengok budak lari acara 100 M akhir kategori 18 lelaki...kita orang terkejut berok la.. apa taknya.. lepas je salah sorang peserta tu sampai ke garisan penamat... dia boleh menten jalan n MENGUAP lagi..walllaaaaa..aku kagum giler weh.. kalo yang lain dah terjelepok tahan nafas penat dia bleh menten jalan smbil nguap tak ker gilerrrrrrrrr...aku dengan baik hati bagi la air kat die.. takut lak pastu dier tertidur keboringan time lari..hahaha nasib baik dah habis acara akhir..;)

Emph..upload gmbr jap eh.. ney time penutupan ..palagi? posing la.. memang dah hobi bergambar..hihi.. 
hari ney sengaja pakai baju kaler merah..biar terang ..haha

Ney gambar ehsan daripada hp kawan..hehe.. sori tak banyak gmbr..camera lupa kat kg...uwaaaaaaaa..

Emph..rumah ARENA dapat no.2 tumpang gak la bangga nyer walo  bukan pengurus pasukan..hehe... janji aku rock sokong budak2 umah ARENA kat tepi padang..sampai jatoh2 HP ku yang dah sedia koman ..ish macam nak suroh beli baru jer.. (alasan jer) hihi

tengok rakan2 guru lumba lari bagi acara pegawai tadi berdetik jugak rasa hati nak ikut lumba lari tapi.. lama dah tak bersenam  karang jadi penyumbang pada kekalahan lak..tapi aku memang sure la kalo letak anjing belakang aku kompom aku menang ... 800 M pun tentu aku tahan lagi lari..hihi

Pendek kata sukan akan jadi best kalo kita rasa best..hehe kalo kita rasa tak best memang kita rasa boring.. hehe.. ntah apa aku merapu ney..hhehehe.. sebenarnya sajer je nak kongsi kat dlm blog aku ney.. wachaaaaa...tapi bagi aku sukan memang best untuk release tension..tapi bukan aku yang bersukan la ..aku tengok jer..hiks


No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...