JoM = KiTa PEnGYu

Tuesday, April 12, 2011

Racun Vs Penawar

Mengapa aku suka jadi cekgu???
Ha..inilah sebabnya..
Kerana aku suka mereka
Walo ada kalanya mereka buat aku rasa terseksa
dan putus asa
tapi bersama mereka
mendewasakan aku
mematangkan
dan 
menimbunkan pengalaman 
seorang aku yang bernama GURU


ayu gitue

nakal n control machoooo

yang selalu buat aku geram + marah tapi kekadang penuh lucu



walo salu kena hukum... tapi menten voguehh


Goh ...AJK teknikal time aku ngajar ..tQ


Nenek Sita !!!

yang manis bersemut.hehe



yang cantek ...


cabin crew 1..hehee


cabin crew 2..

jgn mare erk 
itu ajer...permisi yar
banyak lagi pic tapi tak dan nak upload

2 comments:

Nancy Dania Robert Louis said...

Sy suka yg cabin crew 1 and 2 itu. :))) Aku rindu ngn mreka itu sgt2! sobsobsob. :(( Aku rndu nk pkai uniform ya. skirt coklat idamn ku. mnampkkn body yg lngsing. haha. :DD

Myna said...

cabin crew itu pun sgt rindu awk..hehe


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...