JoM = KiTa PEnGYu

Sunday, December 26, 2010

Oh MyOrenz [OMO]

pelikkan seorang aku? dulu time remaja aku memang gilerkan kaler pink.. tak caya try tanya kengkawan aku..tapi bile ku dah menginjak golongan belia neh..ku tak leh terpisah ngn kaler OREN.
bagi aku kaler oren neh banyak makna tersirat nyer.. dah antara yang dapat aku kaji sikit2 .. ni la kot..hehe.
  • Orange : cantek kan kaler nyeee...hehe coz aku sukakan benda yg cantik2 dan jelas/terang
  • Kulitnya tebal begitu protective...
  • Sebiji Orange mewakili pelbagai rasa : chewah..yelah kan orangekan manis, masam dan pahit pun ada..
  • Buah Orange sifatnya bulat.. bulat melambangkan tekad dan hasrat.. 
  • Buah Orange neh kategori gol buah sederhana harganye. so kira bleh ngam ngn semua lapisan masyarakat lah kunun2 nya..
  • hiks.. lucukan reason naper aku suka orenz??? hehe


No comments:


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...